Köksrenovering del 4

20130524-171242.jpg
Då var bänkskivan på plats, valet föll på en svart mattslipad stenskiva från C G Karlssons Stenhuggeri. Eter många veckors slit varje ledig stund kändes detta som en bra belöning. När jag kom hem och såg skivan monterad blev jag så glad, resultatet är precis som jag hade tänkt!

20130524-172436.jpg
Vi valde en svart planlimmad diskho som smälter in väldigt bra i skivan. Här ska jag med glädje stå framför fönstret och diska (i de fall jag inte väljer diskmaskinen).

Nu ska bara alla lådor, dörrar och socklar på plats. Sen kommer ett proffs och kaklar våra väggar. Målet är nära nu!

One thought on “Köksrenovering del 4

Kommentera

