Trotjänaren

20130504-133814.jpgBalkong piffet fortsätter, jag älskar sånna här projekt! Dagens uppdrag var att städa ur det och gamla och lokalisera 6st lastpallar. Lite lagomt slitna och använda för rätt känsla, gärna en behändig storlek också. Lastpallarna finns överallt, men inte alltid till salu. Boråsbiståndscenter blev min räddare idag, allt stämde och till en överkomlig slant dessutom. Tjugofem kronor stycket. Min fina, fina cykel har fått släpa på det mesta. Den ställde upp även idag! Två omgångar fick jag, min sambo och våra trotjänare gå innan lasset va hemma. Motion, frisk luft och känslan av ett bra fynd slår aldrig fel.

Exakt vad ska jag ha dom till? Det kanske ni redan listat ut.. Eller så får ni fundera ett tag till. Fortsättning följer…

Me and my hard working companion continues the balcony make over, the latest findings are these cargo pallets. You’ll soon see what I have decided to use them for..

Kommentera

