Håll i hatten!

lisa
Nästa vecka lanseras Hemtex samarbete med Lisa Bengtsson. Som troget Lisa-fan vill jag ha allt! Till och med så mycket så att jag kan tänka mig att plantera två träd på min lilla radhustomt bara för att jag ska kunna hänga den fantastiskt fina hängmattan i min trädgård. Ser redan hur jag sakta gungar fram och tillbaka med den ljuva sommarvinden fläktandes. Nåja, för en sekund glömde jag visst att jag har två små kottar som ständigt pockar på min uppmärksamhet. Men å andra sidan får jag då tillfälle att duka fram glassbuffé på den lika fina duken och fluffa till de läckra kuddarna inför kalaset! Ha ha, ännu finns produkterna inte i butik men jag ser redan allt framför mig! Drömma kan man ju alltid! Håll i hatten här kommer Fröken Sol, Barfota och Bäste Herr Olsson! heter den fina kollektionen med lika fint namn.

Next week the Lisa Bengtsson-collection for Hemtex launches. The cute name on the collection is: “Keep the hat, here comes Miss Sun, Barefoot and Dear Mr Olsson”.

One thought on “Håll i hatten!

  1. Kan man bli annat än barnsligt förälskad i denna fina och fantasifulla kollektion!? Även jag väntar med spänd förväntan på releasen. Vet precis vad jag skall köpa…

Kommentera

