Matt – och taveljakt på gång

20130427-180907.jpg

Det här med mattor och tavlor är så svårt! Jag är relativt nyinflyttad i min lilla lägenhet och har ännu inte fått upp en enda tavla! Så nu har jag varit och kikat lite på stan, blev helt förälskad i tavlan till vänster. Jag hittade den på konstrundan förra helgen och den är gjord av Margareta Hall. Blir så glad av att titta på den! Dock har jag tyvärr inte budget för den just nu…

20130427-181055.jpgEtt fint ordspråk på väggen är ju heller inte helt fel… Har också funderingar på vad jag ska ha för matta i mitt vardagsrum. Ska jag våga köra på en röd eller ska jag ta något lite mer diskret?! Vad tycker ni?

2 thoughts on “Matt – och taveljakt på gång

  1. Kan rekommendera ett besök på Trendia vid Järntorget (eller trendia.se). De har ett bra sortiment av snygga och originella tavlor, om man gillar den typen av konst. Varning för beslutsångest😉

  2. Varför inte göra en själv. Collage brukar vara tacksamt att hålla på med, då behöver man varken rita eller måla själv. Gör ett försök…

Kommentera

