Lyx vs budget

20130415-000052.jpg Ovan: Aaltos A330S. Bild lånad av Svenssons i Lammhult. Nedan: Shine. Bild lånad av Designtorget.

Till vårt nyinflyttade lilla radhus letar jag efter snygga lampor att hänga i fönstren. Jag skulle ljuga för mig själv om jag inte erkände att en A330S med design av Alvar Aalto hade gjort sig ypperligt i mitt vardagsrumsfönster. Eller två. Men när jag sprang på ett lika fint alternativ på Designtorget blev jag lycklig. För visst funkar detta budgetalternativ på 395 pix lika väl som den för 3750?

One thought on “Lyx vs budget

Kommentera

