Ny necessär från Rotor

Necessär, RotorPå samma utförsäljning som Josefin tidigare i veckan besökte, hittade jag en ny necessär från det svenska designföretaget Rotor.

Jag har länge varit på jakt efter en necessär, modell större och denna tilltalade mig i både uttryck och storlek. Den har fortfarande höjden som gör att man kan placera sina flaskor stående, men är samtidigt inte lika lång som de klassiska modellerna, vilket passar mig som inte brukar fylla mitt resetui med nämnvärt många behållare.

One thought on “Ny necessär från Rotor

Kommentera

