Origami på tapeten.

Image

Jag fick frågan om tapeten som skymtade bakom den lilla pingvinen i mitt tidigare inlägg. Det är Origami från Mimou som dessutom blev utsedd till årets tapet 2013 av Elle interiör och finns i flera olika färgställningar. Den är nu placerad i en del av vårt vardagsrum, dvs där vi har vår soffgrupp, för att skapa ett ”rum-i rummet”. Det är alltid lite lurigt när man i tapetbutiken ska föreställa sig en hel vägg av den kvadrat-meter-stora biten tapet man har framför sig. Men nu är den på plats och varje kväll, då jag sitter med min kopp te i soffan, kan jag inte låta bli att nöjt begrunda väggen och inse att vi gjort ett utomordentligt bra val! Löv it!

2 thoughts on “Origami på tapeten.

Kommentera

