Kär i en pingvin.

Image

I det lagom, lilla radhuset som jag och min familj flyttat in i råder ett ständigt inredningskaos. Många projekt har betats av vår to-do-list men desto fler finns att ta tag i. Stressande och roligt på samma gång. Här bor förutom jag, min sambo och våra två små tjejer en liten pingvin. Min favoritdetalj i hemmet. Personlig och unik. Kärlek vid första ögonkastet. Designad av Marika Beutler. Hennes fina keramik finns att beskåda i Hajstorp, Töreboda på somrarna hos Hantverkarna kring kanalen.

4 thoughts on “Kär i en pingvin.

  1. Ping: Origami på tapeten. |

  2. Den pingvinen sätter myror i huvudet på mig. Det vilar något så ömsint rörande över den. Nu vet jag vart jag ska ta mig en tur i sommar… PS antarktis var det inte…

Kommentera

